Bescherm mij!

In het kader van de tentoonstelling Bescherm mij! heeft het museum met samenwerkingspartners verschillende bijzondere ontmoetingen georganiseerd. Zo vierde de Doopsgezinde Gemeente onder leiding van predikant Leuny de Kam een zondagsdienst in het museum. Cliënten van Arduin, trainers, medewerkers en genodigden ontmoetten elkaar in het Zeeuws Museum tijdens de dag van Kwaliteit van Bestaan. Een HZ Cult-avond werd georganiseerd en er vonden enkele yoga- en meditatiesessies plaats. Op 2 november (Allerzielen) bood het museum een programma aan over rouw met streekdrachtenexpert Jankees Goud en sieradenontwerpster Kirsten Spuijbroek.

Opening Bescherm mij! Wildemannen performance door theatergroep Pan Dæmonium. Foto Anda van Riet slideshow
Opening Bescherm mij! Wildemannen performance door theatergroep Pan Dæmonium. Foto Anda van Rietslideshow