Magisch Museumlab

In 2013 heeft het museum een nieuwe start gemaakt met de kinderworkshops. Het Magisch Museumlab biedt gelegenheid om te experimenteren, te knutselen, te kijken en te leren. Op deze wijze krijgt wetenschap een vaste plek binnen het educatieve aanbod. Deze aanpak heeft geleid tot een verdubbeling van het aantal deelnemers. De KinderKunstWeek werd opnieuw georganiseerd. Voor het Zeeuws Museum wederom een succesvolle editie, waarbij circa 600 kinderen het museum hebben bezocht. Voor bezoekers in schoolverband en individuele bezoekers was er een speciaal programma beschikbaar.

Magisch Museumlab: Fossielen zoeken door Freddy van Nieulande. Foto Anda van Riet slideshow
Magisch Museumlab: Fossielen zoeken door Freddy van Nieulande. Foto Anda van Rietslideshow